S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávky cez internetovú stránku www.top-obrazy.sk, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané bez vášho vedomia a súhlasu. S uskutočnením objednávky súhlasíte s odosielaním informačného emailu - newslettru na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. V prípade zrušenia zasielania newslettru je potrebné nám napísať na e-mail info@top-obrazy.sk.

Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a firmou Mgr. Dávid Šingovský - DAVDI, Kukučínova 2041/2, 06901  Snina, IČO: 5233779, DIČ: 1077276563. Osobou zodpovednou za prevádzku je Mgr. Dávid Šingovský (info@top-obrazy.sk / 0903 589 639).

Kontaktovať ma je možné buď prostredníctvom e-mailu info@top-obrazy.sk, alebo telefonicky na mobilnom čísle 0903 589 639 od pondelka do štvrtka od 12:00 -16:00h.

Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.

*POZOR! Výroba obrazu z fotografie je pre nás starostlivým procesom, ktorému venujeme veľké množstvo energie a lásky. Keďže sa pri tomto produkte “na objednávku” nedá práca urobiť dvakrát rovnako, pristupujeme ku každej objednávke individuálne a je prispôsobená konkrétnemu zákazníkovi “na mieru”. Takýto špeciálny, na mieru šitý obraz je jedinečný a nespadá do našej štandardnej ponuky na stránke. Preto vás prosíme o záväznú objednávku s platbou vopred. Upozorňujeme, že vzhľadom na spomínaný nadštandard a výrobu na mieru sa na takýto tovar nevzťahuje podľa Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014 právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní, pokiaľ sa nejedná o závady technického charakteru.

I.Objednávka

 

  1. Kupujúci objednáva tovary predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.top-obrazy.sk písomnou formou cez e-shop alebo e-mailom či telefonicky. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzatváraná na diaľku.
  2. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, poštovú adresu, telefónne číslo, e-mail (fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, fakturačnú adresu), názov tovaru a počet kusov, spôsob dopravy a spôsob platby. Objednávka prostredníctvom  e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky.
  3. Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru a podobne).
  4. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) sa predávajúci e-mailom skontaktuje  s kupujúcim a potvrdí prijatie objednávky. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.
  5. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to do 24 hodín od doručenia e-mailu o prijatí objednávky predávajúcim. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou, a to e-mailom. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

II.Dodacie lehoty

   

    1. Doba dodania je spravidla 3 – 7 pracovných dní v závislosti od zvoleného spôsobu prepravy. Pre každý produkt je stanovená aktuálna doba dodania.

    2. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia. Doba dodania sa môže predĺžiť aj v prípade nepredvídateľných situácií, ako strata alebo poškodenie zásielky prepravcom, zlé poveternostné podmienky, skryté vady zistené až pri balení zásielky a pod.

III. Cena, platobné podmienky a prepravné

 

  1. Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky. Prípadne, ak je hodnota produktu v našom internetovom obchode 0,0 €, prosíme o overenie si tejto ceny na našej zákazníckej linke.
  1. Spotrebiteľ uhrádza platbu dobierkou alebo prevodom/vkladom na účet predávajúceho. 
  1. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť do 7 dní za tovar kúpnu cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V opačnom prípade bude jeho objednávka zrušená. 
  1. Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie.

Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:
a) osobným odberom
b) kuriérom (zasielateľskou službou)

  1. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri potvrdení objednávky. Prípadne predávajúci odporučí kupujúcemu lacnejší variant dopravy.

IV. Preberanie tovaru

 

  1. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar na adrese uvedenej na objednávke. V prípade opätovného zasielania zásielky z dôvodu jej neprevzatia, znáša prepravné náklady kupujúci.
  2. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
  3. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, ktorý má produkt v držbe, má kupujúci všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.
  4. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.
  5. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

    Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.

V. Odstúpenie od zmluvy

  1. Spotrebiteľ je oprávnený podľa zákona č. 102/2014 §7 ods.1 bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa vyššie uvedeného zákona. O odstúpení od zmluvy musí kupujúci predávajúceho informovať písomne, a to e-mailom.
  2. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám bude zaslaný na požiadanie e-mailom.
  3. Po spracovaní formulára pre odstúpenie od zmluvy predajca kontaktuje kupujúceho o podmienkach vrátenia tovaru, ako aj o podmienkach pre vrátenie platby za tovar a poštovného, ktoré kupujúci hradil pri kúpe tovaru.
  4. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v prípade, ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť
  5. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
c) vystavená cena produktu bola chybná

Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.

VI. Vrátenie tovaru do 30 dní

 

  1. Kupujúci má možnosť bez uvedenia dôvodu vrátiť zakúpený tovar do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátenie tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru, ktorý bude zaslaný na požiadanie e-mailom.
  2. Tovar je potrebné odoslať na adresu predávajúceho (Mgr. Dávi Šingovský - DAVDI, Strojárska 3995/113, 069 01 Snina) v lehote 30 dní  na náklady a zodpovednosť kupujúceho. Prepravné náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.
  3. Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe.
  4. Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.
  5. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme tovar späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo preddavok, ktorý kupujúci uhradil za produkt vráti kupujúcemu spať bankovým prevodom na bankový účet kupujúceho.
  6. Kupujúci nemôže tovar vrátiť najmä v prípade, ak ide o tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

    Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.

VII. Výmena tovaru do 30 dní

 

  1. V prípade ak kupujúcemu nevyhovuje zakúpený produkt, má kupujúci možnosť vymeniť si zakúpený produkt za iný. Poštovné pri odoslaní produktu predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné pri odoslaní nového produktu kupujúcemu hradí predávajúci len pri prvej výmene.
  2. Výmena tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru, ktorý bude zaslaný na požiadanie e-mailom.
  3. Po spracovaní formulára pre spracovanie vráteného tovaru predávajúci kontaktuje kupujúceho o termíne doručenia nového tovaru.
  4. V prípade ak je cena nového tovaru vyššia, ako cena pôvodného tovaru, je kupujúci povinný rozdiel uhradiť na bankový účet predávajúceho pred uskutočnením výmeny.
  5. Ak pôvodný tovar kupujúci odošle skôr než si ho nechá vyzdvihnúť predávajúci prostredníctvom kuriérskej služby, poštovné náklady pri vrátení predávajúci nehradí.

    Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.

VIII. Reklamačný poriadok

 

  1. Vo všeobecnosti, pokiaľ v obchodných podmienkach nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov.
  2. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. Reklamácia musí byť ohlásená písomnou formou a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru, ktorý bude odoslaný na požiadanie e-mailom. Pri uplatnení reklamácie sa spotrebiteľ riadi pokynmi predávajúceho.
  3. Pre urýchlenie reklamácie môže kupujúci zaslať fotografiu poškodeného tovaru na email predávajúceho info@top-obrazy.sk. Fotografia by mala byť zhotovená tak, aby na nej bola čo najlepšie viditeľná reklamovaná vada.
  4. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením produktu, používaním produktu v nevhodných podmienkach, neodbornou opravou alebo výmenou časti produktu, nedodržaním príslušných noriem zo strany kupujúceho alebo osoby, ktorá kupujúcemu opravu alebo výmenu častí produktu vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do produktu inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.
  5. Ak bol kupujúcemu doručený produkt, ktorý si neobjednal, ako podklad pre reklamáciu zašle fotografiu celého doručeného produktu a kódu jeho kódu, ktorý je uvedený na krabici, v ktorej bol produkt doručený. Fotografiu nám následne odošlite na info@top-obrazy.sk
  6. Ak kupujúci prebral produkt, ktorý je viditeľne poškodený, t.j. bola poškodená aj krabica, v ktorej Vám bol tovar doručený, sa reklamácia nevzťahuje (toto upozornenie je uvedené aj na krabici, v ktorej Vám bude tovar doručený, takto poškodený balík od kuriéra nepreberajte!).
  7. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
  8. Orgánom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môžete obrátiť aj  ► TU ◄

Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru. Ak však hodnota tovaru presahuje výšku minimálne 50€ túto výmenu hradí spoločnosť, teda predávajúci.

IX. Podmienky pre zhotovenie obrazu z fotografie

  1. Tlačenie obrazov podľa Vašich predstáv je starostlivý proces, ktorému sa venujú naši grafickí dizajnéri. Po prijatí Vašej objednávky individuálne posúdime Vašu fotografiu, ktorá by mala byť v rozlíšení aspoň 3 Mpx, aby na plátne vyzerala čo najlepšie.

    Ak však zákazník pošle pri objednávke nekvalitnú fotografiu alebo je nutná výrazná zmena pri vytvorení obrazu, bude ho kontaktovať zákaznícky servis a vyžiada si od neho inú, resp. počká na odsúhlasenie náhľadu. Ak do 5 pracovných dní nepríde odpoveď od zákazníka, považujeme objednávku za odsúhlasenú a fotku vytlačíme podľa zaslaného náhľadu. Ak vás nikto kontaktovať nebude, všetko je v poriadku a o chvíľu máte svoj obraz doma.

    V prípade nespokojnosti je možné reklamovať iba obrazy, pri ktorých sa zistia výrobné vady. V prípade objednávok obrazov maľovanie podľa čísel z fotky sa riadime rovnakým princípom. Náhľad sa zákazníkovi posiela len v prípade nekvalitnej fotografie alebo pri nutnosti výraznej zmeny pri vytvorení obrazu.

    2. Minimálne rozlíšenie v pixloch:

20 x 20 cm - 600 x 600 pix.
30 x 30 cm - 900 x 900 pix.
40 x 40 cm - 1200 x 1200 pix.
50 x 50 cm - 1400 x 1400 pix.
60 x 60 cm - 1700 x 1700 pix.
70 x 70 cm - 2000 x 2000 pix.
80 x 80 cm - 2300 x 2300 pix.
90 x 90 cm - 2600 x 2600 pix.
100 x 100 cm - 2900 x 2900 pix.
30 x 20 cm - 900 x 600 pix.
40 x 30 cm - 1200 x 900 pix.
50 x 40 cm - 1400 x 1200 pix.
60 x 40 cm - 1700 x 1100 pix.
70 x 50 cm - 2150 x 1400 pix.
80 x 60 cm - 2300 x 1700 pix.
90 x 60 cm - 2600 x 1700 pix.
100 x 70 cm - 3000 x 2050 pix.
120 x 80 cm - 3600 x 2300 pix.
150 x 100 cm - 3900 x 3000 pix.
50 x 20 cm - 1400 x 600 pix.
80 x 30 cm - 2300 x 900 pix.
100 x 40 cm - 3000 x 1200 pix.
120 x 50 cm - 3600 x 1400 pix.
150 x 60 cm - 3900 x 1700 pix.

   3. Prijímame fotografie vo formáte BMP, JPG a iné bežné formáty. Súbory do veľkosti 10 MG posielajte e-mailom na obraznastenu@gmail.com, pre väčšie fotografie je potrebné použiť službu úschovne. Maximálne rozmery sú závislé od formátu fotografie. Maximálna šírka plátna je 150 cm.

   4. UPOZORNENIE: Pri natiahnutí obrazu na rám potrebujeme 25 mm z vytlačeného plátna na zahnutie plátna. Preto je potrebné zvážiť či na okraji fotografie nie je dôležitý detail alebo tvar. Ak áno, môžeme Vám fotografiu upraviť o 25 mm biely okraj.

X. Záverečné ustanovenia

 

  1. Predávajúci má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať kupujúceho k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude kupujúci kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ kupujúci už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú inak.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
  3. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom, a že s nimi súhlasí.
  4. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
  6. Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
  7. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Predávajúci je registrovaný v živnostenský register č. 720-24199, Okresný úrad Humenné 

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov

ZGRlODQ